Jag är inte ensam!

Läste just på www.shopping.blogg.se att det är fler som har problem med försenade leveranser från Asos. Även om det inte hjälper så känns det bra att veta att man inte är ensam. Eller? Som om jag verkligen trodde att Asos särbehandlade mig negativt.

Anywho. Jag har precis druckit upp min jordgubbs milkshake och känner mig väldigt nöjd. Henrik, min granne ville ge mig dåligt samvete för att han skulle ut och gå medan jag satt hemma och gav mig själv sockerchockar. Det fungerade inte! Jag känner mig väldigt lyckad över att jag inte är ute i regnet, och det är såna här dagar jag känner mig lite tillfreds över att inte ha häst. Annars fick jag ett sakna-ryck imorse när jag tittade på hästannonser i Ridsport. Även om det finns jättemånga fina hästar som jag skulle vilja ha, känns alla oersättliga. Paulisen är oersättlig.

Ikväll ska jag fortsätta med körkortsteoripluggandet, sjukt trist men man måste väl ha det där kortet. När Fanny var i Thailand kunde man köpa körkort. Jag övervägde men avböjde. Ibland är den lagliga vägen ändå bäst... Övrigt ikväll ska jag titta på SVT2 klockan 19.30 för då är det ett program om svenskarnas shoppingvanor! Jätteroligt, mer såna program tack!

Nu ska jag maila till alla jag känner typ och berätta att den 20 december ska jag äntligen få ta bort min tandställning! Ingen är gladare än jag! Datumet gör också att jag hinner få bort den innan jul, eftersom att vi åker till Finland den 21 december, sju på morgonen. Uh jag kan inte gå upp typ fyra, då jag har inte ens gått och lagt mig! Outfit planerandet inför mormors födelsedag, julafton och övriga festkvällar pågår för fullt. Jag har insett att jag behöver minst två resväskor. Uppskattas inte av övriga familjen kan jag tänka mig eftersom att resväskoutbudet är begränsat. Men det gäller ju att roffa åt sig medan man kan...

Jag vill ha jul! Nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0