It's oooohoover nooow

Sommaren har verkligen lämnat oss. Och jag hade väl inte brytt mig speciellt mycket om den bara hade poff - övergått till höst, men det gööör den inte. Först var det varmt i hundra år, sen blev det snö, och nu plötsligt så blev det höst. I november. Jag vill bara ha lite jävla snö. Ska det vara så svårt? Uppenbarligen ja.
Och nej, jag är inte frisk ännu. Fyra dagars sickness. Slår snart rekord. Tänk om jag är sjuk de närmaste två åren? Häftigt. Fast tills jag får reda på det, ska jag lägga mig i min bigga bed och titta klart på Madagaskar och kanske äta chips. Fast till det vill jag ha Pepsi Max. Uh jag orkar inte gå och handla det. Dessutom är min jävla katt ute. Men jag orkar inte släppa in honom, för så fort han gått in, så vill han ut igen. Svårigheter, anybody?
Ååå kan det inte vara någon bra film på tv egentligen? Typ...um... Almost Famous! Fast den har jag ju. Men How to loose a guy in 10 days! Den tittade jag på igår, men den är bra. Jag hittade för övrigt min American Psychofilm igår, i fodralet till Good Morning Vietnam. Tillsammans med den filmen. Och hela tiden har jag gått runt och anklagat Karl för att ha stulit den bara för att han gillar den filmen. Vadå, han hade ju det perfekta motivet. Eller så var jag bara lat och klantig. Samtidigt har jag hans fodral till Sista samurajen. Jag hade varit något gladare om filmen faktiskt låg där i. Men nu får jag inte glömma att American Psycho ligger i Sista Samurajfodralet. Å herregud.

Tre saker jag vill ha (cravings):
1. Viktor & Rolfparfymen. Den passar mig perfekt!!!
2. Pradaparfymen. Den passar mig också perfekt!!!
3. Pradasolglasögonen. Åh svårt att förklara vilka för jag hittar inte en enda bild på dem. Jävla fan. Men jag ska leta vidare.

Ibland önskar jag att jag var världens bästa tjuv, som kunde liksom sno allt jag ville ha, utan att någon kom på mig, någonsin. Fast det känns så elakt. Bättre är ju om alla affärer tyckte så mycket om mig att jag fick ta vad jag ville ha, fast de såg mig och det gjorde inget. Craaaaavings!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0