Inbillning?

Men ursäkta. Varför är jag en hypokondriker? Inte för att jag inte har ont i halsen, och inte för att det värsta redan läkt ut av sig själv, men den ena saken avlöser hela tiden den andra! Nu är jag förkyld istället, och - det här är det äckligaste och värsta - min vänstra armbåge är typ torr! Eeew! (hehe fjortis) Men faktiskt. Vems armbågar blir torra när man inte ens fyllt 20 (snart, snart)? Jag mår riktigt psykiskt dåligt (se där, en till åkomma) av att se det.

Men jag var till läkaren i alla fall, och det var ingen fara, sa han, utan att det skulle läka ut av sig själv. Vad fint. Halsen gör fortfarande ont. Suck. Sen när jag kom hem gick mamma till jobbet och Fanny åkte iväg för att plugga och klippa sig. Antiklimax. Jag då? Och jag vet vad jag gör när jag är hemma själv på förmiddagar: jag sover. Otroligt sorgligt.

Ikväll är det House! Missa inte!

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0