Hals + fluss

Denna lista har jag med kurage hämtat ifrån Nicole

1. Är jag nöjd med min ålder? Ja
2. Är jag nöjd med mitt utseende? Halvt
3. Är jag nöjd med min vikt? Nej
4. Är jag nöjd med min kropp? Halvt
5. Är jag nöjd med min utbildning? Ja
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Ja
7. Är jag nöjd med min lön? Den kan alltid vara högre, men eftersom att det bara är ett extrajobb är den toppen.
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? Ja
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? Ja
10. Är jag nöjd med mitt boende? Vill kanske flytta hemifrån...
11. Är jag nöjd med mina kompisar? Absolut!
12. Är jag nöjd med min bilsituation? The non-existing...Körkort nästa!
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? Men självklart!
14. Är jag nöjd med mig själv? Mostly, ja.
15 Har jag ett liv? Ja, fast mindre nu sen min pålla dogade.
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor? Absolut självklart, whats the point of lying?

Fast man kan ju undra om jag verkligen har ett liv eftersom att jag svarar på allas listor och frågor...Um. Men nåt måste jag ju göra.

Det har för övrigt kommit fram att jag har halsplus (fluss, jag veeet)! Väldigt spännande! Imorgon ska jag träffa farbror doktorn så kan han titta mig långt ner i halsen (ha ha gubbskratt). Det jobbiga i situationen är ju att jag jobbade idag. Och eftersom att halsfluss inte alls smittar över huvud taget så var det ju bara skoj för mina medarbetare! De ville typ stena mig... Men jag hade blivit ännu mer dödad om jag hade ringt på morgonen typ 5 minuter innan jag skulle börja och säga att jag inte kunde komma. Vilket vill de helst vaaa haaa?
Men bara en annan sak snabbt, halsFLUSS. Vad är fluss för någonting? Samma sak som att jag kan bli galen på ordet korvstroganoff. NOFF?! Jag hatar det ordet. Vem är noff egentligen? Svar till undrat i hela livet.

Jobbig grej igen: jag har nu avbokat två möten med Aloe Vera-Annelie, hon har säkert tröttnat på min jobbiga och förvirrade hjärna. Men jag ska ju till The Doctor imorgon, han står ju faktiskt högre i kurs... Fast det gör i och för sig min hudvård också om jag tänker efter. Dessutom har inte mina skor från Asos kommit ännu, och jag har inte hämtat ut mitt velour-set. Ett rosa.

Nuuu ska jag duscha (för det gör jag ju aldrig typ bara 3 gånger om dagen), walka min dog och sen sovaaaa! Weeehaaa!
Ciao


Kommentarer
Nicole

Bra jobbat syster! Men varför är du bara nöjd till hälften med ditt utseende? Du som är så söt...

2006-11-13 @ 21:35:55
URL: http://ofverklassnicole.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0