En känsla bara...

Vad kan det vara för känsla? Hm... Jag tror jag stött på den någon gång förut, i samband med någonting annat, en annan tidpunkt. Den är egentligen inte så svår att identifiera, men samtidigt inte så påtaglig. Den har stegrats nu under dagen, och jag har äntligen kommit på vad det är: hunger! Ta daaa! Men shit vad tråkig jag är. Kill me now please. Here.
I alla fall ska jag börja laga mat nu, och ja det är tidigt med tanke på att vi i vår familj äter middag typ tio. Ibland. Oftast åtta någon gång. Väldigt ofta senare än åtta. Jag tänkte bryta den trenden som jag egentligen inte har någonting emot. Jag ska laga en helt vanlig, högst ordinär flamberad rådjurssadel med hemmagjord svartvinbärsgelé. Nej jag ska göra en kycklingwok. Men gott blir det!

(Jag läser körkortsteori nu, och det är den mest svårtydda boken jag någonsin laid my eyes on. "En svart plastsäck över en plogpinne signalerar rådjur i området." Men what!? Är det en riktigt skylt eller? Ikväll ska jag vara ute och sätta svarta plastsäckar på precis allt jag ser. Jag kan tydligen också göra min alldeles egna vägskylt. Jag hatar den där boken! Eller så är det jag som är dum... Men hur kunde alla puckade människor och invandrare lära sig allt typ utantill och sen göra provet? Och gosh jag är verkligen stupid, jag vet, jag vet!)

Mat var det ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0