Dilemma!

Ååå jävla fan. Jag som hade tänkt att åka till småland. Så måste dom visa en snowboardfilm på fredag. Vad ska jag göra nu? Eller så skiter jag i det, som Johan sa, för filmen kan jag se senare. Yeye.

Problematiken tätnar kring min närstående middag. Var ska vi vara? Hur många blir det? 14. Och kommer maten att vara ätlig? Varför försvinner inte drinkfläcken från min klänning, den har ju bara varit där typ ett år. Jag är en handlingarnas kvinna.
Hur förbereder man sig? Stämmer mina uträkningar att jag måste lägga ut typ 700 kronor på vin? Och lika mycket på maten, bara köttet. Sen tillkommer förrätt, efterrätt, och en jävla massa annat. Gode gud. Och jag skulle vilja bjuda ännu fler, jag vet massa som jag vill ska komma, men jag har ta mig fan inte råd! Guuud vad beige.

Nu har jag lagat min pyjamas, alltså sytt i två knappar jag slitit bort. Inget hett i det, jag har bara haft bråttom på morgonen. Och ja, jag sover i pyjamas. Fast den är rosa.

Tata


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0