Psykolog, någon?

Kan någon tala om för mig varför jag blir så fruktansvärt irriterad när jag städar? Jag blir sådär jätteskitförbannad. Och det liksom på allt. Allt som sticker ut, är fransigt (här talar vi om kuvert som tillhört någon räkning jag betalat i juni förra året), gammalt och dammigt. Jag har saker på mitt skrivbord som ingen kunnat drömma om. Det är liksom inte långt ifrån en aphjärna i spritburkar. Jag blir galen. G-A-L-E-N. Jag måste ge intrycket av att vara en väldigt instabil person. I am.

Men jag blir liksom varm, lite svettig (och det bara att byta lakan i min jävla 2 meterssäng), och det känns som om dammet kryper upp och sätter sig på kroppen, i näsan, i ögonen och hur mycket jag än tvättar händerna efteråt känner jag mig smutsig.

Och en annan grej som gör mig gaaaalen: jag har precis kommit ner från Per. VARFÖR LUKTAR DET STEK OS? Olympiska spelen i mat-os. Uuuuusch! Nu måste jag duscha - IGEN. Jag blir galen.


PSYCHO CHICKS PSYCHOOOOOOOO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0