Oväntat

Sitter hemma ikväll. Det känns så skönt! Det är bara jag och mina underbara (så lät det inte nyss...) djur. Jag halvligger i soffan med datorn på magen och Bella The Cat tassar omkring på mitt huvud. Jag åt en god middag, seglartoast, en riktig gammal klassiker som är lika god när mamma gör den som när jag praktiserar mina färdigheter i matlagning.

Pappa ringde Fanny, varför ringer han inte mig tro? Allvarligt, undrar varför? Äsch han har perioder med det där, ibland ringer han bara mig, ibland bara Fanny. Jag tar det nog inte så allvarligt trots allt.

Vuxna människor kan inte stava. De flesta i alla fall. Jag kan stava. Det är bara när jag inte orkar anstränga mig som jag skriver slarvigt och fel, men i grunden kan jag stava skiiiitbra. Men inne på Agrias hemsida kan man ställa frågor och så, så är det en kvinna som skrivit "och våran veterinär har sackt...." SACKT? Det är inte ens ett ord överhuvudtaget! Sagt trodde jag att det stavades. Sack....suck.

I morgon ska jag jobba från nio till halv fem... Det är en ganska skön tid faktiskt, med 100 % ob. Det är bra det. Och halv fem är också en bra tid, eftersom att man slipper bli av med hela söndagskvällen. Oh på tal om det! Det är Moulin Rouge på TV4 ikväll! Yee! Det är en så bra film...
Nu ska jag väl gå ut med min lilla vovve igen. Sen går han nämligen och lägger sig. Fast det verkar han redan ha gjort nu när jag tittar på honom.

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0