Mjau




Jag har min huskatt Fanny på min högra sida och hon har öronproppar i huvudet och läser en bok. Min bok, men jag lyckas alltid med konststycket att läsa ut böcker på typ sex timmar.  I alla fall. Jag har Paolo Coelhoboken kvar, fast den har jag kommit halvvägs in i. Vad är det för fel på mig?
Julaftonen blev precis lagom och bra, och jag blev så sjukt mätt att jag lovade att flytta till närmaste barnhem, jag gav faktiskt lite bra julklappar och alla var nöjda.
Nu har jag druckit lite glögg, och jag tror den var ganska stark för jag känner mig lite luddig i huvudet, men den var i alla fall god!

Tankenöt: här i Finland har alla bastu i sina hem, även dom som bor i typ ettor.
Fråga: Varför finns inte det i Sverige? Bastu är typ guds bästa uppfinning och man blir så varm och snäll efteråt. Vill inte Sverige ha snälla, varma och goa människor? Jag tror att världen skulle vara en bättre plats om alla fick bada bastu och bli riktigt varma om fötterna. För kolla på typ Thailand, där är det jättevarmt och alla är trevliga (den här teorin stämmer inte riktigt in på typ Irak, men jag tänker inte nämna Irak så tänk inte på det)!

Eftersom att min tandställning är borta och alla är lyckliga förutom jag som bara är lite lycklig tänkte jag bleka tänderna. Det blir bra. Och det är inte så dyrt. Så då, när mina tänder är vita kan jag äntligen bli lycklig. Jag ska bara botoxa mig, lyfta brösten, fettsuga mage och lår och lyfta knäna. Usch jag har typ potential att bli en såndär människa som är addicted to skönhetsoperationer, så kommer det sluta med att jag ser ut som hon lejonkvinnan (inte lejonkungens fru, hon är ju söt. För att vara lejon.).
Nej men en tandblekning blir bra. Tjoho.

Hej svejs


Kommentarer
Mr Murino

I Thailand har faktiskt de flesta lägenhetskomplex gemensam bastu. Inte för att man ska bli varm och snäll, snarare för att bli kall och snäll. Thailändarna bastar i 140 grader varje morgon, sen blir asienhettan under dagen en bagatell och de klarar av att le sina vackra thai-leenden mot allt och alla.
Det är sant, förutom Finland är Thailand världens bastutätaste land.

2006-12-26 @ 12:29:21
sofia

haha nej det hade jag ingen aning om... Inte helt otippat dock. Vad fel jag hade.=)

2006-12-27 @ 12:30:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0