Katastrof i sikte?

Ja ja, jättekul att fylla år och allt det där, och jag fick verkligen tokfina presenter! En jättefin varm jacka från peak och en helt fantastisk ring från Dry Lake, och jag kommer inte ihåg designern, men typ Lasse Anrell. Eller nej Lennse Andell typ. Låter mer sannolikt än att Lasse Anrell börjat designat smycken.

Sen fick jag massa små och glittriga saker, smink och hårgrejer. Me like.

Men en annan sak. Jag ska ju ha min middag ikväll och det är ett jävla jobb. Men liksom bara att städa. Jag brukar inte ha någonting emot att städa, för jag gillar resultatet, men nu känns det bara skitjobbigt. Och jag väntar fortfarande på gubbarna som ska komma med mitt bord, och jag vågar inte ens hoppa in i duschen för om jag gör det kommer de såklart precis DÅ! Jag har många dilemman:

1: Jag fick inte tag på såsen jag skulle ha, så hela förrätten fick planeras om. Vilket innebar att jag egentligen kan kasta de 4 abourginerna jag köpt.
2: Jag har 16 kycklingfileér på tining, hon som ska laga maten kommer klockan ett. Tror någon att de hinner tina? Nope. Hon kommer att bli galen.
3: Jag ska till frisören. Hur faaan kunde jag tro att det skulle lösa mina problem? Jag har för i helvete inte tid att sitta stilla i två timmar medan det finns en miljard saker att göra.
4: En kompis till mig vill ha med sig sin hund. Okej, det går jättebra! sa jag, utan att tänka på att denna hund är en tonårig rottweiler. Oh deer. Mina katter kan se sig besegrade.

Ne nu har jag verkligen inte tid med det här! So long!
(jag är inte 19 längre. wohooo)



Kommentarer
le bunny

men våga uppdatera!!!

2006-12-07 @ 14:26:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0