Hey

Well, jag hade rätt. Pappa dök inte upp på Arlanda, däremot hade han skickat en taxigubbe för att hämta oss. Snacka om att inte vilja. Det kostar typ en miljard.

Jag har fått den fina gåvan att dö varje gång planet ska landa, när det börjar tappa höjd. Mina bihålor snäpper iväg av sig själva. Fy fan säger jag bara. Fy fan. Jag har fortfarande så sjukt ont. Det gick nästan inte att packa upp igår (ja, ni hörde rätt, vuxenpoäng att packa upp så fort man kommit hem. Förut lät jag väskan vara i typ två veckor innan packningen långsamt försvann). Buhu.

Jag har köpt ett par nya superfina sneakers från Adidas som är väldigt slimmade och fina. Med rosa sula. Iiih. Rosa. Och en toppenfin mössa från Guess. Yey.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0