Ful jul

Kul att det blir tio plusgrader på julafton. Inte för att jag är ett så stort fan av julen, och inte för att jag ens kommer att vara i Sverige då, men det suger ju verkligen i alla fall. 10. Lägg på 10 till så är det ju sommar. I alla fall svensk sommar. Ugha.

Men jag antar att det inte kommer att vara mycket kallare i Finland, men de får i alla fall lite väder från Ryssland, och det är ju inte det varmaste landet på kartan direkt. Jag vill verkligen åka utomlands. Finland är utomlands och även fast man går upp jättetidigt (vi måste åka typ fyra hemifrån!!!) och flyger så är det ju inte så varmt så man bara dör när man kliver av. Jag drömde att jag var utomlands i ett bra och varmt land. Så när jag vaknade var det samma regnskit som vanligt.

Och juste, jag har tappat bort Fanny. Det låter som att det är hon som kommer hem nu, men det kan man aldrig veta. Var tog hon vägen? Anywho, det var visst inte hon. Men vem det än var satte den personen igång Den Skällande Hunden. Snart springer jag upp till honom med en machete. Näää. Så kan man ju inte göra ju (den galna sidan i mig undrar varför inte).

Igår bakade mamma och Fanny lussebullar. Det luktade gott överallt. Faktiskt så luktade det lussebullar i mina sängkläder typ när jag skulle sova. Charmigt. Jag vaknade i natt igen av att TVn var på. Det var ett jättekonstigt ordprogram och halv fem på morgonen ville jag lösa det. Det gick inte. Jag gav upp och stängde av TVn.

Dagens kläder: den vackra Chanel-uniformen i grått och rött.
Dagens löfte 1: Jag och Fanny har en biodejt. Med pappa. Han hade sett Borat och blev helt vild och ville se om den igen. Efter nyår. Det kan typ bli i juni.
Dagens löfte 2: Jag fick gå tidigare! Typ en halvtimme, och jag började två timmar tidigare. Dessutom sträckte jag en muskel på ett väldigt skumt ställe. Jag måste nog lägga mig ner.
Dagens aktivitet: Ligga i soffan och äta lussebullar. Kanske tvinga hit Isabel. Och så måste jag bada hunden. För han ska till Isabel imorgon och bo där över julen. Fast jag kan bada honom imorgon.

OCH DÅ ÅKER MIN TANDSTÄLLNING AAAAAAAAAV!!!!!!! Yeeee fuckin haaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0