Ari fucking Gold

Jeremy Pivens aka Ari Gold är min idol, alla kategorier. Det som roar mig mest är att han är en exakt kopia av min pappa. Inte utseendemässigt utan personligen. Jag har nog sagt det förut men de är extremt lika. Jag älskar att han är så sjukt lättretad och alltid en hårsmån ifrån nervsammanbrott. Hans sätt att skricka "FUUCK!" eller "FUCK YOU!" mot telefonen liknar även mig ganska väldigt mycket. Hela hans uppenbarelse gör mig bara lycklig.

Först tittade jag på Entourage för att Adrian är så sjukt snygg, men nu måste jag säga att Jeremy är den som bär upp hela serien. Tillsammans med Turtle. När jag först läste recensioner av serien förstod jag inte varför så mycket ljus hamnade på Jeremy, när Adrian är tusen gånger snyggare, men nu förstår jag verkligen.

Allvarligt, Ari är verkligen precis som min pappa. Alltid på väg, alltid tokig och galen, har aldrig tid och telefonen ringer hela jävla tiden (oftast är det typ jag och Fanny som ringer helt otimat och han svara bara med att säga "kan jag ringa upp" så lägger han på). Min pappa är precis som Ari, och han har alltid lockat mig till hysteriska skratt, exakt på samma sätt och åt samma sätt som Ari Gold gör.

Snacka om hyllning. Till både pappa Nicke, Ari Gold och Entourage.

Förresten, hur många säsonger finns det?! Jag har bara tittat på tre än så länge. Måste. Se. Så. Mycket.Som.Möjligt. Varje gång jag haft en ny säsong i min hand har jag sträcktittat på den långt in på natten. Im stuck. Så sjukt braaaaa!

Fuck you!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0